+48 502 999 219
+48 516 050 450

Produktów: 0

0.00zł

MotocyklowySklep24.pl

Produktów: 0

0.00zł

Z poniższego menu proszę wybrać markę, model oraz rok produkcji szukanego motocykla. Po dokonaniu wyboru, pojawi się lista dostępnych dla niego części zamiennych.

Kategorie
Najczęściej wyszukiwane
Reklamacje i Gwarancje 

Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.

Nie ma jednak powodów do zdenerwowania. Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, a skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność.


FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE DLA TOWARÓW I USŁUG ZAKUPIONYCH PO 24 GRUDNIA 2014.

 

- Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji

Pobierz: http://www.motocyklowysklep24.pl/dokumenty/Formularz-Reklamacja.pdf

- Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu rękojmi za wady fizyczne

Pobierz: http://www.motocyklowysklep24.pl/dokumenty/Formularz-Rekojmia.pdf


- Zwrot towaru i odstąpienie od umowy

Pobierz: http://www.motocyklowysklep24.pl/dokumenty/Formularz-odstapienie-od-umowy.pdf 


UWAGA! FIRMA NIE PRZYJMUJE PRZESYŁEK ZA POBRANIEM!  


MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI

Reklamacje prosimy przesyłać na adres:

 

RAJSKI SŁAWOMIR "SELECT"
ul. Szeroka 11
62-300 Września


wraz z reklamacją prosimy o dołączenie zgłoszenia reklamacyjnego lub jego kopii.

 

PROCEDURA ZŁOŻENIA REKLAMACJI

Reklamację z tytułu gwarancji oraz rękojmi dotyczącej wady można dokonać np. w formie pisemnej na adres:

 
RAJSKI SŁAWOMIR "SELECT"
ul. Szeroka 11
62-300 Września


lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@motocyklowysklep24.pl
Wraz ze zgłoszeniem zaleca się podanie danych kontaktowych Kupującego, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży, bądź jego kserokopii.


Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Kupującego niezwłocznie w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, przesyłając odpowiedź w sprawie zgłoszonej reklamacji na podany przez Klienta w zgłoszeniu reklamacyjnym dane: adres, email, lub telefon

 

RĘKOJMIA/GWARANCJA

1.Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)z tytułu rękojmi, w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014
2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta nie będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) z tytułu rękojmi
3. Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji wydanego mu towaru, o ile wada zostanie stwierdzona przed upływem 2lat Kodeks cywilny. art.568 par.1
4. Przepisów ustawy o prawach konsumenta nie stosuje się do umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, jeżeli konsument jest zobowiązany do zapłaty kwoty nie przekraczającej 50zł w rozumieniu art.3 par.10
5. W rozumieniu Kodeks cywilny. art. 560. par.4 jeżeli sprzedany produkt ma wady, które są nieistotne, kupujący nie może odstąpić od umowy.
Cała nasza oferta prezentowana na stronie naszego sklepu dotyczy wielu tych samych powtarzalnych produktów np w fabrycznych opakowaniach.
6. W rozumieniu Kodeks cywilny. art. 558 par.1 jeżeli klientem nie jest konsument odpowiedzialność z tytułu rękojmi można rozszerzyć ograniczyć lub wyłączyć podczas zawierania umowy.
7. W rozumieniu Kodeks cywilny. art .565 jeżeli spośród rzeczy sprzedanych tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od rzeczy wolnych od wad, bez szkody dla obu stron, uprawnienie kupującego do odstąpienia od umowy ogranicza się do rzeczy wadliwych.
8. W rozumieniu Kodeks cywilny. art. 563. par 1. Przy sprzedaży między przedsiębiorcami kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
9. W rozumieniu Kodeks cywilny. art. 568 par.2 Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym nie jest konsument.
10. Uprawnienia Klienta i Konsumenta z tytułu rękojmi za wady nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta na zasadach wskazanych w dołączanych przez producenta lub importera dokumentach gwarancji.

 

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo do odstąpienia od umowy w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta art. 27
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od otrzymania towarów i usług. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować naszą firmę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
W tym celu mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na naszej stronie, jednak wzór ten nie jest obowiązkowy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów zawartych w drodze aukcji publicznej art.38

 

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów o których mowa w art. 33 ustawy o prawach konsumenta wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas. Niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

WAŻNE!

Nie oznacza to, że mogą Państwo w okresie 14 dni od zakupu w pełni korzystać z zakupionej rzeczy, a następnie od umowy odstąpić nie ponosząc przy tym żadnych kosztów. Zachowanie takie stanowi nadużycie prawa do odstąpienia od umowy!
W rozumieniu art.34 par.4 ustawy o prawach konsumenta możliwe jest korzystanie z przedmiotu tylko w granicach zwykłego zarządu (np. tak jak jest to możliwe w miejscu gdzie prowadzimy działalność.)
Jeżeli wartość towaru zostanie zmniejszona to zobowiązani jesteście Państwo do wyrównania powstałej szkody. Z tego powodu musicie Państwo także zadbać, aby towar który zwracacie trafił do nas dokładnie w takim samym stanie jak go otrzymaliście.


Kontynuuj Zakupy

Kontakt
  • +48 502 999 219
    +48 516 050 450
    info@MotocyklowySklep24.pl

    SELECT
    MotocyklowySklep24.pl
    ul. Szeroka 11, 62-300 Września
    Opineo.pl - opinie o nas
    Copyright ©2017 www.motocyklowysklep24.pl
    Podane ceny zawierają podatek VAT.
    Oprogramowanie i grafika © 2014 Mysklep.pl
    Wszelkie prawa zastrzeżone.